روانشناسی

چطور مرد جذابی برای خانم ها باشید؟

راه های جذابیت آقایان

جذاب شدن چیزی است که اغلب مردان و زنان خواستار آن هستند و می خواهند در یک جمع حتی دوستانه از همه جذابتر به نظر برسند، زمانی که شما برای دوستان خود فرد جذابی باشید مطمئنا برای جنس مخالف نیز جذابیت دارید. البته به این نکته دقت کنید که جذاب بودن فقط می تواند اولیه باشد و اگر قصد شما برقراری ارتباط بلند مدت باشد همه چیز تغییر می کند و برمی گردد به اخلاق و مسئولیت پذیری شما در زندگی و خواسته های مشترک. اما قدم اول برای برقراری یک رابطه جذاب بودن شماست و این جذابیت بیشتر در ظاهر و گفتار شما باید دیده شود نه در طرز تفکر و مسئولیت پذیری و … با سایت تک کارت همراه باشید تا در ادامه شما با مواردی که در ابتدا باعث جذاب به نظر رسیدنتان می شود آشنا شوید.

فهرست مطالب

برخی ها جذاب بودن را هزینه کردن زیاد می دانند ، اینکه در جمعی شما دائم پول خرج بکنید و یا اینکه دائم میهمانی بگیرید و دوستان را دعوت کنید دلیلی بر جذاب به نظر رسیدن شما ندارد و اطرافیان فقط برای رهایی از هزینه ی مالی یا چند ساعت شادی پیش شما می آیند و اگر در آن زمان اخلاق شما بد باشد و صحبت کردندتان مانند کسی باشد که دیگران را خریده است احتمالا کم کم همه ی دوستان از پیش شما خواهند رفت و حاضر نیستند به خاطر دلایل فوق نزد شما بیایند.
اما اگر می خواهید حتی بدون هزینه های زیاد جذابتر از بقیه باشید باید یک سری قوائد را در نظر بگیرید تا بتوانید جذابترین پسر در یک گروه باشید.

حفظ ظاهر

برای جذاب بودن همیشه باید ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید ، ظاهر آراسته و مرتب در همه جا به کمک شما می آید و باعث می شود فرد مقابل حس متفاوتی به شما داشته باشد. حتی استفاده از ظاهر مرتب در برقراری روابط کاری و تجاری جزو اولویت هاست تا به اصطلاح شخص با پرستیژی باشید و دیگران راحت تر به شما اطمینان پیدا کنند.
برای حفظ ظاهر نکاتی وجود دارد که در ادامه بیان می کنیم.

لباس مرتب

شما به خیابان بروید و هر کس که رد می شود را نگاه کنید. بگویید اولین چیزی که شما دیدید چه بوده؟ مسلما اولین چیزی که هر کس می بیند شیوه ی لباس پوشیدن طرف مقابل است چه از دور چه از نزدیک و لباس مرتب پوشیدن می تواند ۸۰% درصد شما را جذابتر نشان دهد.
برای داشتن لباس مرتب شما باید ابتدا به شخصیت خودتان نگاه کنید و کاری که می خواهید انجام بدهید، اگر شما شخصیتی ورزشکار دارید بهتر است از لباس های اسپرت استفاده کنید که اندام شما به خوبی نمایان شود، اگر می خواهید برای کار اداری یا تجاری نزد خانمی بروید بهتر است لباس کاملا رسمی داشته باشید.تک کارت
در طرح و رنگ لباس سعی کنید متفاوت باشید. برای مثال در یک عروسی شما میخواهید جذابتر باشید، معمولا تمام مردها کت و شلوارهای تیره با طرح های متفاوت می پوشند، شما اگر می خواهید تیره بپوشید سعی کنید طرحی تک باشد و اگر تمایل دارید به استفاده از رنگ های دیگر سعی کنید رنگی بپوشید که کاملا متفاوت باشد.

ست کردن رنگ ها و طرح ها

لباس زیبا پوشیدن به تنهایی شما را متفاوت می کند اما اگر در رنگ بندی لباس و شلوار و کفش دقت نکنید ممکن است باعث شود حتی زیباترین لباس ها هم دیده نشوند.سعی کنید اگر میخواهید اسپرت باشید کل تیپ شما اسپرت باشد نه اینکه فقط لباس یا شلوار اسپرت و بقیه مجلسی! در رنگ بندی هم دقت کنید تمام رنگ ها در یک تم رنگی (رنگ هایی که بایکدیگر زیبا می شوند) باشند و برای اینکه بیشتر متوجه تم های رنگی بشوید می توانید رنگ لباسی را که پسندید در اینترنت جستجو کنید مثلا لباس سیاه، تصاویری که در سایت ها نمایش داده می شود معمولا انسانی است که لباس سیاه به تن دارد و شلوار و کفش را نیز با تم رنگی آن بر تن دارد، کافیست نزدیکترین رنگ ها را که با علاقه ی خود می پسندید انتخاب کنید و آنها را در لباس پوشیدن استفاده کنید.

پوست خود را صاف کنید

پس از اینکه لباس شما فردی را جذب کرد مطمئنا طرف مقابل به چهره ی شما نیز نگاهی می اندازد، اولین چیزی که در چهره قابل مشاهده است پوست شماست که اگر چین و چروک آن زیاد باشد سن شما را بالاتر از چیزی که هستید نشان می دهد و باعث می شود طرف مقابل در انتخاب خود تجدید نظر کند و به بقیه نگاه کند.
مرطوب کردن مداوم پوست به کاهش چین و چروک کمک می کند. علاوه بر مرطوب سازی، مواد غذایی که می خورید نیز در کاهش چین و چروک نقش اساسی دارند. میوه های آب دار مانند خیار، هندوانه و گوجه فرنگی از میوه هایی هستند که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید. این مواد به همراه کلم حاوی ویتامین A و ویتامین C هستند که نقش اصلی در از بین بردن چین و چروک پوست و سم زدایی از خون و بدن دارند. این سم زدایی باعث می شود حتی با افزایش سن جوان به نظر برسید.تک کارت

موهای خود را مرتب نگه دارید

سومین نکته ای که خانم ها در ظاهر شما می بینند وضعیت موهای شماست. خانم ها از افرادی که اصلا به ظاهر سر و صورت خود رسیدگی نمی کنند خوششان نمی آید و بهتر است حمام رفتن را جدی بگیرید و تمیز باشید و موهایتان همیشه مرتب باشد، شاید برای مردها مهم نباشد که هر چند وقت یک بار به آرایشگاه بروند و حداقل خط دور سر را تمیز کنند یا خط ریش هایشان همیشه مرتب باشد اما برای خانم ها این بخش خیلی مهم است و دقت می کنند و ظاهر موهای سر و ریش های شما را چک می کنند، اگر علاقه به ریش گذاشتن دارید سعی کنید همیشه مرتب کنید و اگر علاقه ندارید سعی کنید تا جایی که پوست شما آسیب نبیند در دوره های زمانی کوتاه ریش خود را بزنید.
اگر موهای زائد در صورت شما زیاد باشد مثلا پشت گردن یا اطراف ریش و رشد آنها زیاد است یا شما نمیخواهید دائم به آرایشگاه مراجعه کنید می توانید در سایت تک کارت از بخش دریافت نوبت، نوبت رفع موهای زائد را بگیرید و از شر موهای اضافه که همیشه مزاحم هستند راحت شوید. دقت کنید اگر اهل این هستید که هر روز با تیغ موهای اضافه ی خود را بتراشید، باعث سوزش و تحریک پوست می شود و در بلند مدت به پوست شما آسیب فراوانی وارد می کند و بهتر است این کار را از روتین روزانه ی خود حذف کنید.
اگر موهای شما کم پشت است می توانید با تقویت کننده ها آنها را تقویت کنید اما تمیز و مرتب نگه داشتن را اولویت بگذارید حتی برای موهای کم پشت بسیار مهم است و اگر موهای شما در حال ریزش است و بسیار کم پشت شده است یا بخشی از سر شما طاس شده است می توانید از بخش دریافت نوبت در سایت تک کارت، نوبت کاشت مو یا افزایش تراکم مو را دریافت کنید تا بتوانید هر چه زودتر جذابیت ظاهری موهای خود را بهبود ببخشید.

لبخند جذاب

زمانی که خانمی به صورت شما نگاه می کند لبخند پس از بررسی اولیه لبخند شماست که می تواند او را جذب کند. زمانی که شما لبخند می زنید اولین بخشی که دیده می شود دندان های شماست، این بخش هم مانند سایر بخش ها نیاز به مراقبت روزانه دارد و باید تمام تلاش های خود را بکنید تا دندان های سفید و زیبا داشته باشید و مطمئنا می دانید مسواک زدن بهترین راه چاره است و خاصیت های بیشماری برای دندان های شما دارد پس حتما مسواک بزنید.
ممکن است دندان های شما سفید و براق باشد اما به هم ریخته باشد که این خود نیز باعث زشت تر شدن لبخند شما می شود اما اصلا جای نگرانی نیست و می توانید در تک کارت بخش دریافت نوبت ، نوبت ارتودنسی بگیرید تا دندانهای شما در یه مدت کوتاه مرتب و زیبا بشوند. مرتب بودن دندان ها و زیبایی آنها در تمام روابط شما مانند روابط کاری نیز تاثیر گذار است و بهتر است این بخش را نیز جدی بگیرید.تک کارت

بدن خود را بهبود ببخشید

برای اینکه شما در نگاه اول جذاب باشید باید بدنی زیبا هم داشته باشید و برای مردان بدن ورزشکاری از همه جذابتر است، بهتر است ورزش را جدی بگیرید چون خیلی از خانم ها عاشق بدن های ورزشکاری می شوند چرا که بدن ورزشکار این را در ذهن خانم تداعی می کند که شخص با اعتماد به نفس ، کوشا و پایبند به هدف خود هست زیرا یک ورزشکار برای اینکه طولانی مدت به کار خود ادامه دهد باید تمام این موارد را داشته باشد و به قولی که به خود (در ذهنش) داده است عمل کند و با اعتماد به نفس ادامه بدهد و اهل کم کاری نباشد، خانم ها اینطور مردها را برای روابط کوتاه و طولانی مدت بسیار می پسندند.
ممکن است شما فردی چاق باشید و یا مشکلات مادرزادی داشته باشید که باعث شده باشد هر چقدر ورزش می کنید باز هم چاق باشید یا بدنتان ورزشکار باشد اما سینه های افتاده داشته باشید و باز هم سایت تک کارت برایتان راه حل گذاشته و می توانید برای برطرف کردن سریعتر این مشکلات از بخش دریافت نوبت اقدام نمایید.

زبان بدن خود را بهبود ببخشید

حتما تا کنون در مورد زبان بدن شنیده اید. بحث زبان بدن بسیار طولانی و تخصصی است و در آینده به آن می پردازیم اما چند نکته را برایتان می آوریم که بهتر است رعایت نمایید. زبان بدن می تواند میزان اعتماد به نفس، استرس، ترس، صداقت و … را به طرف مقابل بگوید بدون حتی یک کلمه صحبت، بهتر است روی ورود خود به مکان کار کنید و طوری وارد شوید که اولین پیغام این باشد که فردی با اعتماد به نفس بالا وارد شده است، طوری بایستید که نشان دهد شما فرد جذابی هستید، ایستادن شما به نوع لباس های شما هم بستگی دارد و با توجه به لباس خود طوری بایستید که شما جذابتر باشید اما کلیات این بحث سر صاف و بالا، شانه ها رو به عقب و سینه ی رو به جلو است و در حال صحبت کردن هم این ها را رعایت کنید. به نوع نشستن خود هم دقت کنید و هنگام نشستن کمر خود را صاف نگه دارید و کف پای خود را روی زمین قرار دهید، بسته به میزان اعتماد به نفس و فکر شما نشستن شما فرق می کند اما همیشه سعی کنید صاف بشینید و کف دو پا روی زمین و زانوها به سمت راست باشد که نشانه ی صداقت و اعتماد به نفس و برتری را می رساند.تک کارت

بوی خود را بهبود ببخشید

زمانی که خانم ها از فاصله ی دور تمام موارد بالا را می پسندند به شما نزدیک می شوند تا بهتر شما را بشناسند، در این بخش باید دقت کنید از عطر و ادکلن هایی استفاده کنید که از فاصله ی حدود نیم متری و نهایتا یک متری قابل استشمام باشد. بوی بدن شما شخصیت و اعتماد به نفس شما را به طرف مقابل انتقال می دهد و معمولا دسته بندی عطرها به شیوه ی زیر تعیین می شود:
• مرکبات: تازه، سر زنده، بامزه
• چوب: با اعتماد به نفس، مردانه، هوای آزاد، غم
• آب: مینیمالیست، تمیز، جذاب
• خوراکی: وانیل، قهوه، احساسی
ادویه: فلفل، تنباکو
• عود: قدرت، بلوغ، مشک
• گل: روشنی، ملایم
• اسپرت: گیاهی، بلند، پر طراوت
سعی کنید همیشه از یک بوی عطر استفاده نکنید و هر چند روز یک بار تغییر دهید تا به اصطلاح دماغ شما به بو عادت نکند، زیرا اگر شما نیز این بو را استشمام بکنید بسیار در ذهن شما تاثیر دارد.

ارتباط چشمی

مردان جذاب قدرت ارتباط چشمی را می دانند. چشمان شما بیشتر از کلمات ارتباط برقرار می‌ کنند. باید همیشه سعی کنید هنگام صحبت کردن با دیگران ارتباط چشمی برقرار کنید. در نتیجه جذاب تر به نظر می رسید. باید یاد بگیرید که چه زمانی نگاه خود را بردارید و چه زمانی نگاه خود را روی دیگران نگه دارید که رمانتیک تر به نظر برسد .
اگر خجالتی هستید یا یک نوع استرس اجتماعی دارید، احتمالا کمی کار برایتان سخت می شود اما با این حال اشکالی ندارد. با تمرین می توانید در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید.
“به جای این که سعی کنید موقعیت مناسب فرا برسد، باید یک گروه با افراد خاص را انتخاب کنید و این موارد را روی آنها تمرین کنید . به طور مثال می توانید بر روی نگه داشتن ارتباط چشمی با یکی از دوستانتان در کافی شاپ تمرین کنید. به زودی می توانید به طور طبیعی و ناخودآگاه این کار را انجام دهید.” هرگز نباید این مرحله را نادیده بگیرید‌.

روی قدرت تکلم خود کار کنید

خانمی که جذب شما بشود مطمئنا حتی برای مکالمه ی کوتاه نزد شما خواهد آمد تا بیشتر شما را بررسی کند. در این موقع شما باید بسته به جو موجود طوری صحبت کنید که اصلا کلمات رکیک و مسخره کردن در آن نباشد اما جذابیت و اعتماد به نفس شما را کاملا به طرف مقابل انتقال بدهد. عده ای به اشتباه فکر می کنند استفاده از کلمات رکیک و مسخره کردن یکی از ارکان جذاب به نظر رسیدن است اما کاملا اشتباه است و در اولین ارتباط کل شخصیت شما از روی شیوه ی صحبت شما به طرف مقابل منتقل می شود و حتی اگر طرف مقابل از شما خوشش آمده باشد ممکن است با کلماتی که شما می گویید از شما رانده شود، روی قدرت بیان خود کار کنید و همیشه بسته به شرایط و جوی که در آن دارید صحبت می کنید کلمات مترادفی را انتخاب کنید که بیشترین احترام و اعتماد به نفس و جذابیت را داشته باشد و بتوانید فقط با چند کلمه جملات خود را بگویید و طرف مقابل را محسور نمایید.تک کارت

نکته ی پایانی

بخش های فوق فقط برای جذاب تر شدن اولیه ی شما مفید است و باعث می شود در یک جمع شما جذابتر و بهتر از دیگران به نظر برسید اما برای اینکه این جذابیت همیشگی و طولانی مدت باشد همیشه نکات بالا را باید رعایت کنید و علاوه بر آنها موارد دیگری را باید در نظر بگیرید که این موارد کاملا به دو طرف بستگی دارد و ممکن است پس از آشنایی فرد مقابل شما از کسانی که نترس هستند بدش بیاید ولی شما در یک جا خوانده باشید جنگجو و نترس بودن خوب است، واقعا این گزینه خوب است اما تا یک حدی و در یک شرایط خاص و زیاده روی در آن باعث ایجاد استرس برای طرف مقابل شود و این استرس تبدیل به ترس از شما بشود و در آن زمان دیگر شما جذاب نیستید و بیشتر ترسناک هستید. باید در رفتارهای خودتان بعد از ایجاد رابطه دقت کنید و رفتارهای مورد پسند دو طرف را بیشتر از انجام دهید و رفتارهایی که شخص مقابل از آن نگران است را یا کلا حذف کنید یا بگذارید برای شرایط خاص ، مثلا بحث نترس بودن اگر شخص مقابل بدش می آید فقط در زمانی که خطری است و باید اقدام کنید حتی برای دفاع از شخصی که با شما در رابطه است اقدام کنید و با نترسیدن از او دفاع کنید، آن زمان این رفتار شما باعث می شود شخص مقابل احساس امنیت بسیار بیشتری داشته باشد و بیشتر جذب شما شود.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهی در مورد “چطور مرد جذابی برای خانم ها باشید؟

  1. هامین گفت:

    در مورد مذاکره هم بزار

  2. ندا گفت:

    جذابیت مرد اول به اخلاقشه بعد به ظاهرش

  3. neda گفت:

    جذابیت مرد اول رو اخلاقشه بعدش رو ظاهرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *